Τα όνειρα που κάνω - Στίχοι και μελοποίηση

Καινούριο τραγούδι και πάλι! Καλή ακρόαση!

Τα όνειρα που κάνω - Στίχοι και μελοποίηση
πηγή εικόνας


Μουσική: Μαρίνος Γιαμαλάκης

Στίχοι: Δέσποινα Πατεράκη.



------------------


Τα λόγια σου σαν φίλτρα μαγικά

με πλάνεψαν και δε μπορώ

τώρα να ζήσω πια με όνειρα

γυρεύω κάτι αληθινό




Τα λόγια σου τα αναπάντεχα

μου χάρισαν τον ουρανό

να σ'αποχωριστώ δεν άντεχα

και να που φτάσαμε ως εδώ





Αχ, τα όνειρα που κάνω

πότε θα βγουν αληθινά

μείναν στα λόγια μοναχά





Αχ,τα όνειρα που κάνω

για σένα και για μας

είναι της Χαλιμάς

τα παραμύθια τα παλιά



Τα λόγια σου τ'ανεξιχνίαστα

πάλι μ'ανοίγουνε πληγές

εγώ ζητάω το απόλυτο

εσύ μιλάς για το αχανές



Related Posts

2 σχόλια

  1. Ωωωωω!!! Υπέροχοι στίχοι φίλη μου!!! Αχ, αυτά τα λόγια που μας πλανεύουν!!! :)
    Συγχαρητήρια, τα πας τόσο καλά!!!
    Για τη μουσική δεν θα σχολιάσω, γιατί δεν είμαι κατάλληλη... και ως μεταλλάκι που είμαι, δεν θα κρίνω αντικειμενικά :P
    Καλή συνέχεια... και εις ανώτερα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αργω πολλες φορες να ερθω απο το σπιτικο σου αλλα δεν ξεχνω τους μπλοκοφιλους.Ευχομαι μια ομορφη εβδομαδα!Φοβεροι οι στιχοι συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου