Αναμνήσεις - Στίχοι και μελοποίηση


Αναμνήσεις - Στίχοι και μελοποίηση
πηγή εικόνας

Ωρες ακούγοντας τα κύματα ρεμβάζω

κι αναθυμάμαι κάποιες όμορφες στιγμές

αυτά που θα' χω κάποτε να λέω όταν γεράσω

ή να στα διηγούμαι και να κλαις




Όσα περάσματα στη μνήμη κι αν ανοίξω

κρυμμένος κάπου εκεί θα'σαι κι εσύ

με μια ματιά κουράγιο να μου δίνεις



όσες φορές κι αν θα σε θυμηθώ δακρύζω

πότε από λύπη θα'ναι πότε από χαρά

το παρελθόν στη μνήμη μου συχνά κλωθογυρίζω

το μέλλον μου απ΄τα χέρια ξεγλιστρά


Όσα περάσματα στη μνήμη κι αν ανοίξω

κρυμμένος κάπου εκεί θα'σαι κι εσύ

τις ανοιχτές πληγές μου για να κλείνεις


λίγα σπαράγματα σποραδικά θ'αρχίσω

να σου αφηγούμαι από μνήμες παιδικές

κείνες που τότε λέγαμε "θέλω να ξαναζήσω"

μα τώρα όταν τις θυμάσαι κλαις


Πόσα παράθυρα να έχει το παρόν μου

που βρίσκει ανοιχτά το παρελθόν

τις πόρτες για το μέλλον ξανακλείνει

Related Posts

1 σχόλιο

  1. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου