Συζήτηση με υπάλληλο των ΕΛ.ΤΑ #2

Η πρώτη αξιομπλογκάριστη (κατά το αξιομακάριστη) συζήτηση με υπάλληλο των ΕΛ.ΤΑ διεμείφθη τηλεφωνικώς προ τετραετίας.


Η σημερινή δεύτερη συζήτηση είναι σαφώς ανώτερη της πρώτης εκείνης συζητήσεως, αφενός διότι πραγματοποιήθηκε δια ζώσης και αφετέρου λόγω περιεχομένου. Διαβάστε και θα καταλάβετε.



-Καλημέρα, έχω να στείλω 5 γράμματα συστημένα εσωτερικού και 6 συστημένα επίσης εξωτερικού και ακόμη δύο μικρά πακετάκια κι αυτά συστημένα.
-Κι επειδή έχεις εσύ να στείλεις δέκα δέματα θα κολλάω εγώ όλη μέρα γραμματόσημα;

Ένιωσα λες και μπήκα σε κρεοπωλείο και ζήτησα αιθέριο έλαιο ιλάνγκ ιλάνγκ.
Δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο. Μόνο ότι η υπάλληλος είναι μόνιμη.
Υ.Γ.  Τελικά τα κόλλησε με σελοτέιπ


Related Posts

2 σχόλια

  1. Καλαμιά στον κάμπο6 Μαρτίου 2014 στις 11:58 μ.μ.

    Και μόνο που το διάβασα μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι και αναρωτιέμαι, πώς αντιδράσατε εσείς εκείνη τη στιγμή.

    (Γίνομαι κακιά, αλλά εγώ κάτι τέτοια δεν τα αφήνω να περάσουν έτσι. Κάνω επωνύμως παράπονα και καταγγελία στους ανωτέρους των υπαλλήλων που φέρονται μ΄αυτόν τον τρόπο. Δεν εννοώ στον απλό προϊστάμενό τους γιατί προφανώς αυτό γίνεται με την δική τους ανοχή αλλά πιο πάνω, στη Διοίκησή τους.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά τα έχασα τόσο πολύ που δεν αντέδρασα καθόλου, ήταν το μόνο πράγμα που δεν περίμενα να ακούσω και μου πήρε κάμποση ώρα να το συνειδητοποιήσω

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου