ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΑΘΜΑ

Με τα δικά σου τα σταθμά
μετράς τα συναισθήματα των άλλων

μα δεν τα ρύθμισες σωστά
και κάπου έχεις κάνει λάθος μάλλον



Με τη δική σου ζυγαριά
μετράς και τη δική μου ευαισθησία
μα γέρνει προς τη μια πλευρά
και κάνει ασταθή ισορροπία

Με τα δικά σου τα σταθμά
θέλεις να υπολογίσεις
πόσο πονάει μια καρδιά
όταν την αγνοήσεις
Με τα δικά σου τα σταθμά
μην πας να με μετρήσεις
δεν έχει επίπεδα η καρδιά
να την αναβαθμίσεις

Με τα δικά σου τα σταθμά
έχεις μετρήσει και την αντοχή μου
μα δεν τα ρύθμισες σωστά
δεν πρόβλεψες την πρόωρη φυγή μου

Με τη δική σου ζυγαριά
μετράς και τις δικές μου τις ανάγκες
μα γέρνει προς τη μια πλευρά
το βάρος πέφτει στις δικές μου πλάτες

Related Posts

1 σχόλιο

  1. Συμβαίνει αυτό και είναι άσχημο! Πρέπει πότε πότε να μπαίνεις και λίγο στην θέση του άλλου να δεις πως σκεφτεται!
    Και εγώ καμια φορά βλέπω υποκειμενικά τα πράγματα, και δεν είναι καλό αυτό σε μια σχέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου