Εν όψει εορτών

Πήγα προχθές στο Θησείο για καφέ και οι εικόνα της περιοχής μου θύμισε ένα παλιό τραγουδάκι που μου μάθαινε η μαμά μου όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο:
"Τα σκουπίδια, τα σκουπίδια
πόσο μοιάζουνε με φίδια,
θα μας φάνε κάποια μέρα
γιατί μολύνουν τον αέρα"

Φαντάζομαι η κατάσταση είναι ανάλογη και σε άλλες περιοχές και κάτι πρέπει να γίνει.



Ξέρω ότι η υπόθεση της απεργίας είναι στα δικαστήρια, τουλάχιστον για τους απεργούς στο Δήμο Πειραιά, αλλά πιστεύω ότι τέτοιες μέρες ο οποιοσδήποτε δήμαρχος καλό θα ήταν να τους έδινε ό,τι ήθελαν και να μην προκληθεί αυτό το αίσχος. Έτσι κι αλλιώς θα μας τα πάρουνε χοντρά με τη φορολογία από το νέο έτος.
 "Πάλι αυξήσεις στα τσιγάρα, στα ποτά και τα ξενύχτια,
έτσι κλείνουν τα καλύτερα τα σπίτια,
τα προβλήματα τα οικονομικά
όλο γίνονται βασανιστικά  α α α!"
Ευτυχώς που καπνίζω και νιώθω ότι δεν είμαι βάρος στην κοινωνία, αφού βοηθάω το κράτος να μειώσει το έλλειμμα..Δεν έχω εισόδημα να μου φορολογήσει κι ένιωθα άσχημα να μη συνεισφέρω. Είναι να μην το αρχίσεις;

Related Posts

1 σχόλιο

Δημοσίευση σχολίου