Άλλος για Χίο τράβηξε...

Το βαγόνι είναι γεμάτο.Εντάξει δεν είμαστε και σαν τις σαρδέλες, πάλι καλά.Απέναντί μου ένας κύριος ανοιγοκλείνει την βαλίτσα του για να δει την ατζέντα του. Κρατάω σφιχτά την τσάντα μου. Επόμενος σταθμός Μοναστηράκι,Next station Monastiraki ακούγεται η μονότονη αναγγελία από τα μεγάφωνα.

 Η κοπέλα στα δεξιά μου είναι ντυμένη με πολύ γούστο.Ο κύριος που διαβάζει "καθημερινή" μυρίζει κρασίλα. Αναρωτιέμαι πιωμένος διαβάζει; Δυο κοπέλες πίσω μου συζητούν:



-Εγώ λέω αντί να δούμε την ταινία να δώσουμε τα 9 ευρώ στο ίντερνετ καφέ και ν'αγοράσουμε ώρες για facebook,με τόσα λεφτά ξέρεις πόσες ώρες θα κάτσουμε στο web;Είναι σαν τις πιστωτικές αυτές οι κάρτες....
Να θυμηθώ να κατέβω στην επόμενη στάση, να θυμηθώ να κατέβω,να θυμηθώ να κατέβω...

Related Posts

4 σχόλια

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΑΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΑΒΑΜΕ.
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τέτοια που γράφει η εφημερίδα, μόνο πιωμένος τη διαβάζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    εικόνες μετρό, εικόνες ζωής...you can't have them the way you like them ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου