SHIT HAPPENS

Πώς λέμε μικρά και χρήσιμα;
Ε, καμία σχέση! Η νέα μου στήλη θα λέγεται "ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ"
1)Τα φαντάσματα των πρώην:Μην το δείτε, πρόκειται για πραγματικά άρρωστη ταινία!

2)Μου τη δίνουν οι σκύλοι! Βασικά, όχι οι σκύλοι,τα κακά τους. Και βασικά, ούτε καν αυτά, τα αφεντικά τους! Θες σκύλο κυρά μου;Πάρε και τις ειδικές σακουλίτσες να μαζεύεις τα σκατά του όταν χέζει!Ναι,τα'χω πάρει! Ναι, καλά κατάλαβες, όποιος νύχτα περπατεί αυτά παθαίνει...αλλά δεν είναι υποχρεωμένος να τα πάθει επειδή εσύ θες να το παίζεις φιλόζωη και οικολόγα!



3)Ναι, δε συμβαίνει τίποτ' άλλο γι αυτό ασχολούμαι μ'αυτά.Εξάλλου shit happens all the time!

4)Όποιος ξέρει θετικά πως γράφεται το shit παρακαλώ να με διορθώσει!

Related Posts

2 σχόλια

  1. δεν ξέρω αν τα φαντάσματα των πρώην είναι τίτλος ταινίας, αλλά πραγματικά άρρωστη "ταινία" είναι όταν την ζεις.


    κρίμα που δν σου αρέσουν τα σκυλάκια λόγω των χαζών ιδιοκτητών τους...



    σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμενα πάλι μου αρέσουν τα σκυλάκια! Οι χαζο-ιδιοκτήτες τους είναι για χέσιμο όμως!!! Έλεος!!! Το βιώνω αυτό το πράγμα καθημερινά στο διπλανό παρκάκι καθώς πηγαίνω για τα τσιγάρα μου! Το χειρότερο είναι το βράδυ που ούτε φωτισμό έχει. Λες και περνάω από ναρκοπέδιο νιώθω!(τέτοιο θέμα έχω βρεί παλιότερα σε άλλο blog και είχα σχολιάσει και εκεί!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου