Το κορίτσι με τις ίδιες κάλτσες

Ήταν άχαρη. Ψηλή και άχαρη. Όταν γελούσε ,όταν το σώμα της διπλωνόταν στα δύο από τα γέλια, δεν ήξερε που να βάλει τα χέρια και τα πόδια της. Τ'άφηνε ελεύθερα σε γεωμετρικές κινήσεις, κι αυτές άχαρες.
Το κορίτσι με τις ίδιες κάλτσες

Ήταν, φυσικά, δημοφιλής. Όλοι την ήθελαν για παρέα γιατί όλους τους έκανε παρέα όταν έλειπαν οι κατά βάση φίλες της. Μόλις τις έβλεπε να φτάνουν από μακριά παρατούσε σύξυλη την περιστασιακή συντροφιά της και γύρναγε σ'αυτές.
Ήταν αθλητική. Καμία δεν έφτανε τα καρφιά της στο βόλεϋ. Η γεωμετρία του σώματός της έβρισκε εκεί ένα σκοπό.
Λίγο αθυρόστομη. Τόσο, ώστε να μην την θεωρούν τσούλα.
Λίγο μελετηρή. Τόσο, ώστε να μην τη θεωρούν φυτό.



Γι αυτό όταν κάποια μέρα δένοντας τα κορδόνια των παπουτσιών της, γύρισε και είπε:
" Έκανα μαλακία. Πήρα πέντε ζευγάρια ίδιες κάλτσες και τώρα εσείς θα νομίζετε ότι φοράω το ίδιο ζευγάρι κάθε μέρα και θα με κοροϊδεύετε..." έμεινα άφωνη.
Έχουν περάσει κοντά 15 χρόνια από τότε και το θυμάμαι ακόμα.
Μετά χάνεται απ'τη μνήμη μου. Δε θυμάμαι αν ήταν μαζί μας στην επόμενη τάξη ή αν έφυγε όπως πολλοί μαθητές το συνήθιζαν, είτε παρατώντας το σχολείο , είτε πηγαίνοντας σε κάποια κοντινή πόλη.
Θυμάμαι μόνο ότι, λίγο καιρό αφότου έφυγα εγώ, έμαθα ότι έχασε κάποιον δικό της και στενοχωρήθηκα. "Τι θ'απογίνει τώρα αυτό το κορίτσι; " μου έγραψε μια πρώην συμμαθήτριά μου στο μοναδικό της γράμμα μετά την αναχώρησή μου.
Δεν έμαθα ποτέ τι απέγινε. Το μόνο που ξέρω είναι ότι σήμερα είναι ξανθιά. Ίσως παραμένει ψηλή και άχαρη ή ψηλή σκέτο. Δεν ξέρω, αλλά τείνω προς το πρώτο. Αυτό για το οποίο είμαι σίγουρη, είναι ότι τώρα δεν τη νοιάζει αν φοράει ίδιες κάλτσες κάθε μέρα. Εξάλλου γι αυτό φαντάζομαι ότι έβαψε το μαλλί. Για να ξεχωρίζει. Για να μην την κοροϊδεύουμε.

Related Posts

3 σχόλια

  1. Κάποια μου θυμίζει αυτό το κορίτσι........ :-) Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που -δυστυχώς- δεν είναι σε θέση (επειδή δεν γνωρίζουν) τι επιπτώσεις έχουν στην παιδική ψυχή οι πράξεις τους.. Πολύ ωραίο Δέσποινα.. Κι εγώ έχω κάτι τέτοιες αναλαμπές από παιδιά που ίσως φέρθηκα κι εγώ άσχημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ;ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΙ ΓΕΡΑΚΟΣ ΒΛΕΠΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου