Τα πιο κουλά μηνύματα που μου έχουν στείλει στο Messenger ή αλλιώς Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή

Θα ξεκινήσω χωρίς εισαγωγή οπότε θα πάμε κατευθείαν στα κουλά μηνύματα.
Το μόνο που θα πω είναι ότι αυτά τα μηνύματα ευτυχώς δεν ήρθαν ποτέ στο ίνμποξ μου επειδή το φέισμπουκ τα φιλτράρει και τα ανακάλυψα τώρα μαζεμένα.Οπότε είπα να μη γελάω μόνη μου.
Όλα τα μηνύματα είναι αληθινά όπως βλέπετε και στα πριντ σκριν και είναι μόνο μηνύματα που έχουν στείλει σε μένα. Τα στοιχεία των αποστολέων τα έχω προστατέψει.
Τα πιο κουλά μηνύματα που μου έχουν στείλει στο Messenger


1.Η πρώτη κατηγορία φυσικά είναι το ιντερνετικό καμάκι και έχουμε μερικά διαμάντια σε αυτή την κατηγορία.
Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω ο Στην έχει πάθει την καραπλακάρα του μαζί μου!



Hi, Permit me to tell you how beautiful u are,the mare sight of your pretty face got my heart racing and got me thinking. I never saw so sweet a face as yours that i stood up glaring at my pc speechless for a while with my heart leaving its dwelling place and cannot return no more.Join me in the quest for love hunt cos i feel with you in the picture I can conquer the ocean called love by making you a figure with fingerprints not only in my heart but in my life. Give me a chance to get to know you more. Hope my mail gets to you in good health and will wait to read from you. steve

Τα πιο κουλά μηνύματα που μου έχουν στείλει στο Messenger


2.Ο Νάσος εδώ είναι πιο λακωνικός και μου στέλνει και το τηλέφωνό του.Φυσικά δεν έχει φωτογραφία του, όπως είναι απόλυτα λογικό όταν θες να ψήσεις κάποιον να σου τηλεφωνήσει μέσω φβ, χωρίς να σε ξέρει.

Τα πιο κουλά μηνύματα που μου έχουν στείλει στο Messenger


3.Πάμε στην κατηγορία προσυλητισμός Εδώ ο Μιχάλης θέλει να με πείσει δεν ξέρω για τι πράγμα ακριβώς πάντως κάτι που έχει σχέση με τα θεοτικά

Τα πιο κουλά μηνύματα που μου έχουν στείλει στο Messenger

Γεια σαs, Ονομάζομαι Μιχάλης . Έχω μερικά καλά νέα τα οποία επιθυμώ να μοιράζομαι με τους συνανθρώπους μου, όμως λόγω κάποιας χρόνιας αναπηρίας δεν είμαι σε θέση να το κάνω αυτό αυτοπροσώπως. Ένα ερώτημα λοιπόν που κάνω σε όλους τους συνανθρώπους μου είναι αν ποτέ θα τερματιστούν τα προβλήματα, όπως είναι οι αρρώστιες το έγκλημα ή η έλλειψη δικαιοσύνης. Προσωπικά, έχω βρει απάντηση και παρηγοριά σε αυτά τα ερωτήματα μέσα από το Λόγο του Θεού την Αγία Γραφή, όπου λέει στο βιβλίο του προφήτη Ησαία 33:24 « εκείνο τον καιρό, κανένας κάτοικος δεν θα λέει: είμαι άρρωστος». Επίσης στο Ησαία 35:5 λέει «εκείνον τον καιρό τα μάτια των τυφλών θα ανοιχτούν και τα αφτιά των κουφών θα πάψουν να είναι κλειστά. Εκείνον τον καιρό ο κουτσός θα σκαρφαλώνει σαν το ελάφι και η γλώσσα του άλαλου θα βγάζει κραυγές ευφροσύνης» . Όσον αφορά την έλλειψη δικαιοσύνης ο ίδιος ο Θεός υπόσχεται στο βιβλίο των Ψαλμών 72:12-14: Ότι «θα ελευθερώσει τον φτωχό που κραυγάζει για βοήθεια, καθώς και τον ταλαιπωρημένο και τον αβοήθητο, θα λυπηθεί τον ασήμαντο και τον φτωχό, και τις ψυχές των φτωχών θα τις σώσει από την καταδυνάστευση και τη βία, θα απολυτρώσει τις ψυχές τους και το αίμα τους θα είναι πολύτιμο στα μάτια του». Η Αγία Γραφή ωστόσο απαντάει και σε άλλα ερωτήματα Οπως. Γιατί να επιτρέπει ο θεός τα παθήματα; Πώς μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τις ανησυχίες της ζωής; Ακόμα απαντάει στο αν θα ξαναδούμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα που έχουμε χάσει, επίσης πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ο Θεός θα εκπληρώσει τις υποσχέσεις του για το μέλλον. Σε όλα αυτά η Αγία Γραφή δίνει ικανοποιητικές απαντήσεις. Αν όλα αυτά δεν σας αφήνουν αδιάφορους και έχετε και εσείς ανάλογες ανησυχίες, θα χαρώ πολύ να μου πείτε την άποψή σας για τις υποσχέσεις του θεού που σας παρέθεσα από την Αγία Γραφή. Με Εκτίμηση, Μιχάλης.

4.Στο 4 πάμε πίσω στο καμάκι, αλλά όχι και ακριβώς καμάκι, δλδ μπορεί και απλά να θέλει να με ρωτήσει μια συνταγή για μηλόπιτα, δεν ξέρεις ποτέ. Ο Στέργιος εδώ είναι πολύ ευγενικός, σου λέει κάτσε μην της στείλω αίτημα φιλίας και με περάσει για κανένα λιγούρη, θα ρωτήσω πρώτα.

Τα πιο κουλά μηνύματα που μου έχουν στείλει στο Messenger

Έχω φυσικά και μερικά που είναι σε άλλη γλώσσα,οπότε είχαμε μια πολύ ωραία συνεννόηση με τους αποστολείς. 

Είμαι σίγουρη ότι κι εσείς έχετε τέτοια μηνύματα στο ινμποξ  σας ,ψάξτε να τα βρείτε και πείτε μου το πιο κουλό που σας έχουν στείλει.

Φυσικά δεν έχω απαντήσει σε κανένα από τα παραπάνω μηνύματα για όσους έχουν την απορία.

Related Posts

Δημοσίευση σχολίου