Γιαλαντζί συνταγή για ντολμαδάκια !

1.Βάζεις τη γιαγιά να κόψει τα φύλλα,να τα πλύνει και να τα ζεματίσει
2.Τυλίγεις τα φύλλα σε ρολά και τα βάζεις σε γυάλινο βάζο

3.Αφήνεις τη γιαγιά να κλείσει το βάζο γιατί αν το κλείσεις μόνη σου δε θα κλείσει καλά και θα παίρνουν αέρα και θα μαραθούν(τα κληματόφυλλα)
4.Βάζεις το βάζο με τα κληματόφυλλα στην κατάψυξη
5.Μετά από καιρό που θυμάσαι ότι θες να φας ντολμαδάκια,βγάζεις το εν λόγω βάζο από την κατάψυξη



6.Ενημερώνεις τη γιαγιά να μη μαγειρέψει κάτι άλλο,είναι αμαρτία να το πετάξετε
7.Δίνεις το βάζο σε κάποιον χειροδύναμο να το ανοίξει

Διάβασε τη συνέχεια στο νέο μου blog despina's studio

Related Posts

5 σχόλια

  1. τέλεια α ντολμαδάκια σου γειά στε χέρια σου, ε της γιαγιάς ήθελα να πώ!
    φανταστικό κείμενο!γέλασα με την ψυχή μου.
    Αυτή είναι η Δεσποινά μας πρόθυμη για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να'σαι καλά!φτιάχνω και κόκορα κρασάτο,όχι εγώ,η γιαγιά,αλλά η συνταγή περλαμβάνει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και δεν έχω ενημερώσει ότι το blog είναι ακατάλληλο για ανηλίκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμμμ.! Πρωί πρωί μου άνοιξες την όρεξη....
    Πάντως την συνταγή θα την κρατήσω...
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα εκεί στα πάτρια εδάφη...
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. yperoxo keimeno !! panta kapos etsi den ginete ? xa xa!! kalhspera !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου