Παρασκευή 19 Ιουνίου, Περβόλα

Αγαπητό ημερολόγιο,μετά από σοβαρή και ώριμη πολυήμερη σκέψη αποφάσισα ,όπως ίσως θυμάσαι, να επιστρέψω στα Χανιά και από εκεί κάποτε να πάρω το πλοίο για την Αθήνα ,μπας και περάσω κανα μάθημα να πάρω αυτό το ρημάδι το πτυχίο.Καταλαβαίνεις ότι στο δύο -επί -τρία –καμαρούλα- μια- σταλιά δωμάτιό μου χρειάζομαι κάτι να κρεμάσω στον τοίχο.

Νομίζω ότι έχω πάθει εμμονή με το πτυχίο,αλλά παρόλα αυτά δεν κάθομαι να διαβάσω.Για να μη λέω ψέμματα βέβαια κάθισα λίγο,ναι,κανα δίωρο και έμαθα ένα ποίημα του Καλλίμαχου.Τι δεν τον ξέρεις;Χάνεις!Εξαίρετος ποιητής,βέβαια,πέθανε μετά αλλά μας βασανίζει ακόμα.Διάβασα και λίγο Ευριπίδη γιατί έχουμε τις Τρωάδες και κάποια στιγμή πρέπει να βρω και μια μετάφρασή τους.Και αναρωτιέμαι δεν έχω βρει ακόμα γτ δεν έχουμε στο σπουδαστήριο ή γτ βαρέθηκα να ψάξω;



Τα άλλα ερωτήματα της ζωής που με απασχολούν συνήθως έχουν προς το παρόν παραμεριστεί.Σκέφτομαι μόνο τι θέλω να ψωνίσω για να μην κυκλοφορώ σαν το λέτσο γιατί το dress code αλλάζει από περιοχή σε περιοχή,αν πρέπει να πάρω αδιάβροχη μάσκαρα ή να τη βολέψω μ’αυτές που έχω ήδη και τέτοια.
Το μόνο νέο που ίσως σ’ενδιαφέρει είναι ότι ηχογραφήσαμε το τραγούδι μας,θα έλεγα μου αλλά μόνο τους στίχους έγραψα επομένως….Όχι,μην τρομάζεις δεν τραγούδησα εγώ,η Ερωφίλη.Ομολογουμένως ανυπομονώ να το ακούσω ολοκληρωμένο,τώρα έχει μόνο φωνή,ένα πιάνο και κάτι τύμπανα.Και λέω στο Μαρίνο πάντα ότι τα τύμπανα μου τη σπάνε.Υπάρχουν τραγούδια που πρέπει να τα πεις με μια κιθάρα μόνο,τπτ αυτός,εκεί.Όχι ότι η νέα μου μπαλάντα είναι μόνο για κιθάρα,θα ναι πολύ φτωχό το αποτέλεσμα αλλά δε θέλω και να τιγκάρει στο κρουστό.Τι ξέρω εγώ από μουσική θα μου πεις;Τπτ,το παραδέχομαι.Γιατί ξέρω τπτ απ τα υπόλοιπα;Ημιμάθεια και άγνοια πασπαλισμένα με λίγη ευφυία για να πουλάνε καλύτερα.Φύκια για μεταξωτές κορδέλες δλδ…

Α,ξέχασα δεν τα μαθες.Έκανα ποδήλατο σήμερα .Ο καημένος ο Μαρίνος τα είδε όλα.Με 5 χλμ την ώρα πηγαίναμε!Τι να κάνω,φοβάμαι να πάω πιο γρήγορα!Του χε πει κι η Ερωφίλη για τότε που έπεσα στο χαντάκι και με ακολουθούσε για να με προσέχει!Bodyguard!Ναι,σου λέω!Πόνεσε το χέρι μου με το ποδήλατο βέβαια.Δεν ξέρω τι σκατά συμβαίνει ό,τι και να κάνω στο χέρι πάει ο πόνος!Και πνευμονία που έιχα το χειμώνα το χέρι πονούσε,έλεος!

Δε σε συγκινούν τα νέα μου το ξέρω.Τι να γίνει αν είχα νέα ίσως δε θα χα χρόνο για σένα,αγαπητό ημερολόγιο!Ξέρεις τι σκεφτόμουν πριν;Το να μην κοιμάσαι μόνη σου είναι σχετικά εύκολο,το να μην είσαι μόνη σου όμως σχεδόν ακατόρθωτο.Η μόνη περίοδος στη ζωή μου που δεν ένιωθα μόνη ήταν όταν ήμουν με το Θ.Αλλά κι αυτό μια ψευδαίσθηση ήταν,τείνω να πιστέψω.Μάλλον τότε ήμουν πιο μόνη από ποτέ…Τελος πάντων έκτοτε πάντως έχει αλλάξει η γνώμη μου για πολλά πράγματα και αυτό με τσατίζει.Εγώ ωραία ωραία τα είχα όλα στο μυαλό μου,τώρα έχουν γίνει κουλουβάχατα.Και μάλλον έτσι θα μείνουν.Σ αφήνω,με περιμένει ο Μορφέας κι ο Καλλίμαχος,ελπίζω στο μέλλον να χω περισσότερη έμπνευση.Γιατί δεν έχω ταλέντο σε τπτ γμτ;ΓΙΑΤΙ;

Related Posts

1 σχόλιο

  1. Την καλημέρα μου...
    Είναι όμορμο αλλά και άσχημο να γράφεις ημερολόγιο...
    Το ξέρω από έμένα που όσο περνάνε τα χρόνια δεν ξέρω τι να τα κάνω....
    Εγώ θασου ευχηθώ η ζωή σου να είναι όμορφη και στις αναφορές σου να γράφεις μόνο όμορφες σκέψεις.
    Να είσαι καλά.
    Είμαι και εγώ από την περιοχή Χανίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου