Κυριακή, 19 Ιουλίου, Περβόλα

Dear diary,
η ζέστη είναι αφόρητη, ελεϊνή και απαίσια, συνέχεια νομίζω ότι θα λυποθυμήσω
(και δεν ξέρω και πως γράφεται η λέξη,φιλόλογος σου λέει μετά...). Κι όχι τίποτε άλλο δεν έχω και κανέναν να με συνεφέρει αν λυποθυμίσω...μάλλον θα κάνουν όλοι πάρτι που θα σταματήσω να μιλάω... λιώνουμε λέμε....
Δεν ξέρω γιατί αλλά όποτε έρχομαι εδώ με πιάνει διάθεση για πάρλα ,μόνο που δε μπορώ να βάλω σε μια λογική σειρά αυτά που θέλω να πω...


Λογική...τι λες τώρα; (που θα λεγε και ο γλυκός ξαδερφούλης...Νομίζω ότι τσατίζεται όταν τον λέω έτσι, αλλά θέλω να τον διαβεβαιώσω ότι είναι καλύτερο απ΄το σκέτο "φούλης" που χρησιμοποιώ για τα υπόλοιπα ξαδέρφια....)
Λογική;Εγώ και η λογική μόνο στην ακόλουθη πρόταση μπορούμε να συνυπάρξουμε: Η Δέσποινα δεν έχει ιδέα τι σημαίνει να σκέφτεσαι χρησιμοποιώντας τη λογική!
Και πως σκέφτεται θα μου πεις; Με συνειρμούς που θα λεγε και η Παλατιανού! Μια απ τις στρίγγλες καθηγήτριες που είχαμε στο λύκειο...hanibal τη λέγαμε...Χριστέ μου,εμένα άραγε πως θα με λένε μεταξύ τους τα σκασμένα που θα΄χω για μαθητές; Αν διοριστώ φυσικά....
Η Παλατιανού που λες μας έμαθε πολλά πράγματα.Πρώτον ότι η ηλικία μιας γυναίκας φαίνεται απ΄το λαιμό, δεύτερον ότι δε μπορείς να βάλεις κραγιόν στην τάξη κρυμμένη πίσω απ το βιβλίο, χρήσιμη διαπίστωση για μέλλουσες καθηγήτριες όπως εγώ...ότι διάλογος δε σημαίνει νάνταλλάσουμε απόψεις αλλά να συζητάμε τη δική της άποψη...ναι,αυτό ήταν κάτι που την ανάγκασα να δηλώσει ρητά όταν μας έλεγε ότι πρέπει να πουληθούν οι θησαυροί του Αγίου Όρους για να ανακάμψει η οικονομία και γω της είπα ότι με την ίδια λογική πρέπει να πουλήσουμε και τον Παρθενώνα κομματάκι κομματάκι....Μου τη σπάνε οι άνθρωποι που εθελοτυφλούν ρε πούστη μου...Πχ σου λέει γιατί οι παπάδες παίρνουν λεφτά για να κάνουν ένα μυστήριο ή μια ακολουθία;Ρε μαλάκα,αν δε θες να πληρώσεις μην την κάνεις τη ρημάδα την ακολουθία...αλλά όταν πας σένα νοσοκομείο και δε σε εγχειρίζουν αν δεν πληρώσεις θυμίσου να κάνεις την ίδια ερώτηση σε παρακαλώ....Ή σου λέει:τους παπάδες να τους πληρώνει η εκκλησία από την περιουσιά της...Μη μιλάς άμα δεν ξέρεις ρε φίλε...Δεν ξέρεις ότι επί Παπανδρέου θεσπίστηκε η πληρωμή των κληρικών επειδή ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΗΡΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ.Και δεν έχω κανα κόλλημα με την εκκλησία,ούτε θρήσκα είμαι(ούτε απ έξω δεν περνάω, μεταξύ μας) αλλά
με εκνευρίζει η προκατάληψη. Και έχω πολλά να πω επ αυτού αλλά ένεκα η ζέστη ένεκα που δε με πολυνοιάζει το θέμα το κόβω,ούτε να πείσω κανέναν για τις απόψεις μου θέλω ούτε τίποτα άλλο,εξάλλου είπα και παραπάνω,διάλογος είναι να συζητάμε την άποψή μου,όχι ν΄ακούω τις δικές σας....

Related Posts

1 σχόλιο

  1. Καινούριο μπλοκ!

    Το μπλοκ λέγεται "ΒΙΒΛΙΟ ONLINE" και σ' αυτό θα βρείτε προτάσεις βιβλίων και αγγελίες για να αγοράζουμε από κάποιον που δεν το θέλει πολύ φθηνότερα ή να ανταλλάζουμε ή να χαρίζουμε κάποιο βιβλίο μεταξύ μας.

    Καταλαβαίνετε ότι θέλω τη συνδρομή σας, φαίνεται καλή ιδέα και αν έχουμε πολλές εγγραφές θα το πετύχουμε! Έστω μεταξύ μας, οι φίλοι bloggers. Όποιος λοιπόν θέλει να προτείνει βιβλία ή να γράψει αγγελία ότι θέλει να δώσει/ζητήσει κάτ,ι μπορεί να το κάνει αφού μου στείλει για την εγγραφή του e-mail στο

    Xristina12.05@gmail.com

    και αργότερα διαβάσει -!ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!- τις οδηγίες στο εν λόγω μπλοκ.

    Η ιστοσελίδα του μπλοκ: http://vivlio-online.blogspot.com/

    Σας ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου