Σάββατο, 26 Ιουνίου, Σούδα

Αγαπητό ημερολόγιο,
αφού τέλειωσα με τις εξετάσεις έμεινα λίγες ακόμα μέρες στο κλεινόν άστυ και μετά πήρα το πλοίο και ήρθα πάλι στα πάτρια εδάφη. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής οι μέρες μου περνάνε πάρα πολύ ωραία. Βέβαια, ήρθα μόλις χτες το πρωί οπότε δεν έχουν περάσει και πολλές μέρες, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι.

Σήμερα έψησα κατσικάκι στο φούρνο, αν και το πρωί που το έβγαλα από την κατάψυξη νόμισα ότι ήταν κοτόπουλο. Γενικά, εμένα δε μου αρέσεουν τα αμνοερίφια, αλλά μου αναγνωρίζω ότι το έψησα πολύ καλά, ήταν μαλακό, ζουμερό και δεν ξέρω τι άλλο να πω για να παινέσω τη μαγειρική μου. Φαντάζομαι ότι η Ε. με πήγε για μπάνιο για να με ανταμείψει γι αυτό ακριβώς το υπέροχο ψητό κοτόπουλο! Πάλι μπερδεύτηκα,κατσίκι ήταν...



Λοιπόν όπως έλεγα πήγαμε για μπάνιο και ήταν πάρα πολύ ωραία, βαρκούλες αραγμένες στην άκρη, κόσμος ούτε πολύς ούτε λίγος, θέα υπέροχη, ήλιος και θάλασσα! Ήταν πρώτη φορά που πήγα σ'αυτήν την παραλία αλλά ενθουσιάστηκα, φαντάσου ότι έμεινα ΜΕΣΑ στη θάλασσα είκοσι ολόκληρα λεπτά (ναι, είναι επίτευγμα συνήθως στο πρώτο πεντάλεπτο βγαίνω!).

Και μετά την έκθεση για το πρώτο μου μπάνιο να σου πω ότι είδα και δυο πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες αυτές τις μέρες τη μία μάλιστα με συνοδεία ποπ κορν (που όταν τα έβγαζα από το ντουλάπι νόμιζα ότι ήταν σταφίδες, χαχα) .
Η Ε. με πληροφόρησε προ ολίγου ότι η σειρά που παρακολουθώ τελειώνει τη Δευτέρα και εκείνη ακριβώς τη στιγμή ανακάλυψα την αξία του Νίκου Φώσκολου που δε σταματούσε τα σίριάλ του παρα μόνο τον Αύγουστο. Αλλά όχι, αγάπη μου, δε θα φάω εγώ όλες τις επαναλήψεις στη μάπα, κλειστή θα την έχω την τηλεόραση όλο το καλοκαίρι!
Τέλος, αγαπητό ημερολόγιο, γιατί έχω ξεσυνηθίσει να σου γράφω πολλά. Υποθέτω ότι από βδομάδα που θα πάω στο χωριό θα χω πολύ υλικό για να σε τροφοδοτήσω.


Όχι, τη βαλίτσα μου δεν την άδειασα ακόμη.
Και δεν ξέρω αν φταίει η θάλασσα αλλά σα να με πονάει ο λαιμός μου...

Related Posts

2 σχόλια

  1. Μμμμ... τι να σου πω, νομίζω ότι σε μάτιασαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω γιατί αλλά έσκασα ένα χαμόγελο με αυτή σου την ανάρτηση! Και όχι, δεν σε κοροϊδεύω! Τα γράφεις ωραία και μου άρεσε, γι αυτό! Καλή αρχή λοιπόν με τα μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου