Και τώρα, κυρίες και κύριοι, περνάμε σε διαφημίσεις!

Διαφήμιση Νο 1 Multirama
Νεαρός πατέρας με το 8χρονο βλαστάρι του διαπιστώνει ότι όταν ο μικρός βγαίνει έξω χρειάζεται 50 ευρώ κι όταν γυρνάει σπίτι 100.All of a sudden αυτό έχει άμεση σύνδεση μ'έναν υπολογιστή που κοστίζει μόλις 389 ευρώ κι έχει 19άρα οθόνη.

Το λιγότερο που θα μπορούσε να γίνει για να βελτιωθεί αυτή η ηλίθια διαφήμιση είναι τουλάχιστον το πολυέξοδο τέκνο να είναι γύρω στα 15 και όχι ένα μικρό χαριτωμένο ξανθό παιδάκι με γυαλιά. Γιατί τι τα κάνει το 8χρονο τα 50 ευρώ;



Παίρνει ναρκωτικά μάλλον, αλλιώς δεν εξηγείται! Ναι, αλλά πως κατέληξε στα ναρκωτικά; Δύσκολο και αδιέξοδο ερώτημα που αδυνατεί να απαντήσει μια σύντομη διαφήμιση άρα αυτή η εκδοχή απορρίπτεται.
Πιθανότερη εκδοχή είναι η μουλτιράμα να ποντάρει στο ότι όλα τα ελληνόπουλα 8χρονών και άνω θα θεωρήσουν φυσιολογικό να απαιτήσουν 50ευρώ κάθε φορά που θα βγαίνουν από το σπίτι και ο άμοιρος γονιός αδυνατώντας ν'ανταποκριθεί στο αίτημα θα σπεύσει να τα δελεάσει αγοράζοντάς τους πισί από το εν λόγω κατάστημα.
Αποτελεσματικότητα διαφήμισης:Αμφίβολη,όποιος αγοράζει υπολογιστή στις μέρες μας επιλέγει πλαίσιο:καλές τιμές, ευγενική εξυπηρέτηση,τηλεφωνική εξυπηρέτηση άψογη,άμεση παράδοση σε όλη την Ελλάδα και όπως είπα και πριν καλές τιμές. Κάνω κι εγώ διαφήμιση βέβαια κατά κάποιο τρόπο, αλλά εγώ ούτε όφελος έχω από αυτό ούτε χρησιμοποιώ ανυποψίαστα παιδάκια ούτε προβάλλομαι στην τιβί!

Διαφήμιση Νο2 hol
Λίγο πριν την κρίση της μέσης ηλικίας,κύριος αποφασίζει να πάει τουρνέ ανά την Ελλάδα με γκρουπ.Στη διάρκεια της πολυποίκιλης ξενάγησης, που φτάνει από την Κνωσσό στον Έβρο με ενδιάμεση στάση τα Γιάννενα ή τα Γιαννιτσά, δε θυμάμαι, ζαλίζει όλο το γκρουπ με το δίκτυο της ελλάς ον λάιν και σπάει τα νεύρα της ξεναγού και τα δικά μας.
Συμπεράσματα που προκύπτον: Η ελλάς ον λάιν είναι εντελώς τζάμπα άρα όλα τα λεφτά που γλιτώνεις από το λογαριασμό του τηλεφώνου τα δίνεις για να πας πολυήμερη εκδρομή επειδή έχεις απωθημένο που δεν πήγες πενταήμερη με το σχολείο γιατί διάβαζες για τις πανελλήνιες. Αλλά πάλι σε αυτή τη ζωή τίποτα δεν είναι τζάμπα,άρα αυτή δεν είναι η πιθανότερη εκδοχή.
Περισσότερες αντιθέτως πιθανότητες συγκεντρώνει η εκδοχή στην εν λόγω εταιρία να πληρώνεις τον κούκο αηδόνι. Γιατί για σκέψου,διαφήμιση σε ώρες αιχμής,σε όλα τα γνωστά τηλεοπτικά δίκτυα,υπερπαραγωγή,ολόκληρο γκρουπ,ξεναγός,λεωφορείο,ταξίδι σε 3 πόλεις...απ'την τσέπη τους θα τα πληρώσουν;
Αποτελεσματικότητα διαφήμισης: Αμφίβολη, είναι τόσο εκνευριστικός ο τυπάκος που δεν το ρισκάρεις καν!

Πιθανόν θα ακολουθήσουν κι άλλες αναλύσεις γιατί μου τη σπάνε πολύ και οι διαφημίσεις των τυροκομικών!

Related Posts

2 σχόλια

  1. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxa! egw akomi nostalgw tis romantikes diafimiseis tis dekaetias tou 80-90 :-)))

    i kai tin poniri diafimisi: "gia na min ton pairnete apo pisw, parte tou mia pipa"
    ...
    ...
    ...
    diafimize ontws pipes gia tsigara :-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου