Ποιος να βοηθήσει;;;

Dear diary,

ίντα κάνεις μπρε;Εχαθήκαμε! Πού σουνε τόσονα καιρό και δε σε συναπάντηξα; Εδά που σε βρηκα κάτσε να σου τα πω μαζωμένα.Ντάιαρί μου, εγώ που με θωρρείς , φεύγω , μετακομίζω!
Θέλω να πάω ,Ντάιαρι, μη με κοιτάς έτσι! Αλλα να..εβαρέθηκα να μετακομίζω από τριώ χρονώ!

Μετακόμιση
Πηγή εικόνας
 Και καλά τότεσας δε μ'ένοιαζε και πολύ με παίρνανε από δω με πηγαίνανε κει κιχ δεν ήλεγα. Αλλά από μια ηλικία κι έπειτα ,Ντάιαρι, όλα από το χέρι μου περνούνε. Κάτσε να σου πω το χρονικό των προσφάτων μετακομίσεων να καταλάβεις.



2006  Μετακομίζει η φαμίλια στα Χ.
 Πριν έρθει η φαμίλια, πάω εγώ, να διαλέξω χρώμα για τους τοίχους, να βοηθάω τον ξάδερφό μου που βάφει τους τοίχους, να τον κυνηγάω με τη σφουγγαρίστρα μή τυχόν στάξει κάτι απ'τους τοίχους. Ετοιμάζεται το σπίτι, έρχεται η φαμίλια.
 Ποιος να ξεπακετάρει; Ποιος να φυλάξει τα κουζινικά, τα βιβλία ,τα ρούχα...Ποιος να καθαρίσει τα πατώματα και τα ντουλάπια;Ποιος να πηγαίνει τις άδειες κούτες στην ανακύκλωση;Ποιος να αλλάζει θέση στα έπιπλα μέχρι να καταλήξει η μάδερ στην ιδανική;
Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,έχουν το σχολείο τους και τα διαβάσματά τους.
Ποιος μένει;Καλά κατάλαβες ,Ντάιαρι, εγώ!
Μόνο τα κάδρα στους τοίχους δε με βάλαν να κρεμάσω.
2007  Μετακομίζει η αυτής μεγαλειότης η μούρη μου.
Ποιος να πακετάρει; Ποιος να φυλάξει τα κουζινικά, τα βιβλία ,τα ρούχα...Ποιος να καθαρίσει τα πατώματα και τα ντουλάπια;Ποιος να πηγαίνει τις άδειες κούτες στην ανακύκλωση;
Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,έχουν το σχολείο τους και τα διαβάσματά τους. Ποιος μένει;Καλά κατάλαβες ,Ντάιαρι, εγώ! Μόνη μου ανέβηκα, μόνη μου πακετάρισα (άντε με βοήθησε λίγο κι η Ε. την τελευταία μέρα) , μόνη μου τα ξεπακετάρισα κι όταν έφτασα σπίτι.
 Γιατί , τα λέγαμε και πριν , ποιος να βοηθήσει; Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,έχουν το σχολείο τους και τα διαβάσματά τους
2009 Ξαναμετακομίζει η αυτής μεγαλειότης η μούρη μου 
Ποιος να μαζέψει ρούχα και βιβλία (ευτυχώς δεν είχα να κουβαλήσω έπιπλα).Ποιος να βοηθήσει; Τα 'παμε και πριν: Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,έχουν το σχολείο τους και τα διαβάσματά τους
Πάλι μόνη μου πακετάρω, μόνη μου ξεπακετάρω (καλά, στο τελευταίο με βοήθησε λίγο κι ο Π. να μην είμαι άδικη)
2011 Μετακομίζει πάλι η αυτής μεγαλειότης η μούρη μου μαζί με την αυτού μεγαλειότητα τον Π.
Ποιος να βοηθήσει;Ποιος να πακετάρει; Ποιος να φυλάξει τα κουζινικά, τα βιβλία ,τα ρούχα...Ποιος να καθαρίσει τα πατώματα και τα ντουλάπια;Ποιος να πηγαίνει τις άδειες κούτες στην ανακύκλωση;;
Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,έχουν το σχολείο τους και τα διαβάσματά τους.
Μόνοι μας μαζεύουμε,πακετάρουμε, και μόνη μου (γιατί ο Π. δούλευε κιόλας) ξεπακετάρισα και τακτοποίησα.
2011 Μετακομίζει (πάλι!) η φαμίλια!  Ποιος να ξεπακετάρει; Ποιος να φυλάξει τα κουζινικά, τα βιβλία ,τα ρούχα...Ποιος να καθαρίσει τα πατώματα και τα ντουλάπια;Ποιος να πηγαίνει τις άδειες κούτες στην ανακύκλωση;Ποιος να αλλάζει θέση στα έπιπλα μέχρι να καταλήξει η μάδερ στην ιδανική;
Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,η μία έχει τα μυαλά στα κάγκελα κι η άλλη κάνει Χριστούγεννα στο χωριό (κι εγώ στη Λάντζα,ωραιότατο μέρος, γάργαρα νερά να τρέχουν,σαπουνάδες να σε πιτσιλάνε, άλλο να σου λέω άλλο να βλέπεις ,Ντάιαρι!). Ποιος μένει;Καλά κατάλαβες ,Ντάιαρι, εγώ!Άντε πάλι, εγώ να πάω να ξεπακετάρω (τουλάχιστον δε με φώναξαν να πακετάρω κιόλας) και να κάνω όλη τη μετακόμιση. Μέχρι και τα ρούχα της αδερφής μου εγώ της τα 'βαλα στη ντουλάπα.
2012. Μετακομίζει η αφεντιά μου πάλι μετά του συντρόφου βεβαίως.
 Ποιος να βοηθήσει; Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται, η μία έχει εξετάσεις, η άλλη εξεταστική. Ξανά πακετάρισμα, ξανά κουβάλημα(για να μην είμαι πολύ άδικη ο μπαμπάς βοήθησε στο κουβάλημα). Στο ξεπακετάρισμα όμως...το ίδιο τροπάρι! Δε μπορεί κανείς να βοηθήσει, όλοι είναι διακοπές εκτός από τον Π. που δουλεύει και δεν μπορεί ούτε αυτός να βοηθήσει. Πάλι όλα μόνη μου τα'κανα.
2012 Ναι,είμαστε ακόμα στο 2012,Ντάιαρι, καλά παρατήρησες, ναι, πάλι μετακομίζω.
Γι' αυτό σου λέω: με το βρακί θα πάω αυτή τη φορά, ούτε τα ρούχα μου στη βαλίτσα δεν έχω κουράγιο να βάλω.
Γιατί για τα υπόλοιπα,ποιος να βοηθήσει; Ο μπαμπάς;Δε γίνεται,δουλεύει. Η μαμά; Δε γίνεται έχει τη μέση της. Οι αδερφές μου; Δε γίνεται,έχουν το σχολείο τους και τα διαβάσματά τους.


Υ.Γ. Όσοι φτάσατε μέχρι το τέλος σημαίνει ότι έχετε επιμονή και υπομονή και είδατε και τι τραβάω, επομένως τσακιστείτε να βοηθήσετε γιατί ποιος άλλος να βοηθήσει; Τα'παμε,μην τα ξαναλέμε!

Related Posts

5 σχόλια

  1. Αργω να περασω μερικες φορες απο το σπιτικο σου αλλα δεν ξεχνω ποτε να ερθω να μαθω νεα απο τους μπλοκοφιλους!!!!Να εισαι παντα καλα και καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο με υγεια.Καλη μετακομηση.Προσπαθησε οσο μπορεις μονη σου γιατι βλεπεις τι γινεται;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπομονή Δέσποινα!!! Σε νιώθω, γιατί έχω μετακομίσει 3 φορές τα τελευταία 2 χρόνια... Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά βρέ Δεσποινάκι, την έγραψες στο diary την Οδύσσειά σου πριν από έναν μήνα, πώς γίνεται και δεν την είδε κανείς μας παρά μόνο χθές ?? Κανένας δεν ήρθε να σε βοηθήσει ??
    Στην νέα σου ανάρτηση δεν ανοίγουν τα σχόλια... Καλή συνέχεια, καλή ξεκούραση κι εμείς εδώ είμαστε, θα σε περιμένουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Fotini, ακριβώς, όσοι τα έχουμε περάσει καταλαβαίνουμε..
    @Marie Anne,τελικά τα κατάφερα κουτσά -στραβά!Το κοίταξα για τα σχόλια αλλά μάλλον θα είναι κάποιο προσωρινό πρόβλημα του blogger γιατί από τις ρυθμίσεις είναι "ανοιχτά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου