Ε.Π. !

Η Ε. ώρες ώρες έχει τις μαύρες της. Τότε με παίρνει τηλέφωνο και κλαίγεται. Δηλαδή μυξοκλαίει κι εγώ φωνάζω νομίζοντας ότι έχω τη λύση σε όλα τα προβλήματα.
Η Ε. έχει και τις άσπρες της. Τότε με παίρνει τηλ και γελάμε με τις ώρες ή συζητάμε για πολιτική και φιλοσοφία, τρομάρα μας. 
Η Ε. όταν δε με παίρνει τηλέφωνο, γράφει τραγούδια και μετά με παίρνει πάλι τηλέφωνο για να μου τα τραγουδήσει με συνοδεία κιθάρας. 
Η Ε. όταν δεν απαντάει στα τηλέφωνα που την παίρνω εγώ για να κλαφτώ, παίζει βόλλευ στην ομάδα του Πανεπιστημίου ή έχει μάθημα κομπιούτερ.
Η Ε.ρίχνει πολύ γέλιο με την Έλεν Ντετζενέρες (or somethong like that) και μου στέλνει μέηλ με τα λινκ από τα βίντεο που της άρεσαν για να τα δω. Τότε την παίρνω τηλέφωνο για να της πω ότι δεν είναι αστεία και καθώς τα διηγούμε η Ε. τα ξαναθυμάται και γελάει.

Διάβασε τη συνέχεια στο νέο μου blog despina's studio


Related Posts

2 σχόλια

  1. Τώρα που είπες για πότισμα κήπου θυμήθηκα μια γλάστρα που έχω στο μπαλκόνι... Ούτε ξέρω και εγώ από ποτε έχω να την ποτίσω!Πάω... Καλημέραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ax vre E ti tyxh k atyxia na exeis thn D gia aderfh....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου